Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Tue, 28 Nov 2017 04:01:16 +0000 (UTC)
Użytkownik Dominik Ałaszewski Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid ...

> Dla jasności i podsumowania: to, że moc pobierana z sieci
> jest znacząco mniejsza, niż podawana przez producenta moc
> głośników nie oznacza, że moc głośników jest podana nierzetelnie.
> Tylko i aż tyle.

Ale jak kupujesz zestaw głosników 50W to kto powiedział ze to głosnikisa
50W a wzmacniacz jest 10W?
Jezeli tak jest to nalezałoby to w opisie napisac a jezeli pisze sie
tylko 50W to wtedy nalezy załozyc ze i jedno i drugie jest 50W.

> Z kolei dowolny wynik tego porównania nie implikuje,
> że taki zestaw jest cokolwiek wart. Niestety producenci
> mają konsumentów za idiotów, którzy jedynie co potrafią,
> to porównać dwie liczby, stwierdzić która jest większa,
> a urządzenie z większą liczbą uznać za "lepsze".
> Skoro ta strategia jest dalej na topie, to widać
> się sprawdza.
>
> Dlatego też matryce 16 Mpix są "lepsze" od 8 Mpix,
> a głośniki 100W "lepsze" od 1W.

Tu oczywiście masz racje, co nei zmienia faktu ze takie poczynania nalezy
uznawac i jasno nazywac OSZUSTWEM.
Ja omawiany zestaw głosników kupiłem za poleceniem, przetestowałem,
uznałem ze lipa i odesłałem oczywiscie na koszt sprzedajacego.
Jakby zrobiło tak 50% kupujacych to moze byłaby szansa na zmiane?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także