Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wieszak do kabli

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wieszak do kabli
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Tue, 21 Nov 2017 12:37:00 +0100
W dniu 21.11.2017 o 10:38, Roman Tyczka pisze:

> Mam tonę walających się kabli, a to USB, a to zasilające do tego czy owego,
> DP, HDMI itd.
> Nie chcę ich trzymać gdzieś na strychu bo co jakiś czas są potrzebne, ale
> przez brak jakiegoś logicznego organizera nie ogarniam ich.
> Czy może istnieje jakiś wieszak, podobny ideologicznie do wieszaka na
> skarpetki przy suszarce do prania, który pozwoliłby je powiesić na ścianie?
> Mam metr miejsca w ukryciu, nikomu by nie wadziło i w końcu bym ten chaos
> opanował.
> Chodzi mi o coś w tej filozofii, ale nie jakaś linka jak tutaj:

> [...]

Wydaje mi się (*) że dużo praktyczniejsze byłoby takie pudło jak na
wyciągane husteczki. Tj wąski otwór, z jakimś materiałem ograniczającym
opadanie kabla, na zewnątrz wystają tyko końcówki bądź jedna końcówka,
zaś cała wężowa bałaganiarskość jest w środku.

(*) być może tylko mi się wydaje. Widziałem kiedyś takie w handlu, teraz
nie widzę. Więc być może się po prostu nie sprawdziły.

p. m.