Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer do filmów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer do filmów
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Mon, 6 Nov 2017 11:19:39 +0000 (UTC)
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Ja proponowałem. Jesli tak bardzo naciskasz na 5GHz to musisz dac
> więcej. Wersja na S912 bedzie kosztował troche mniej jak 300zł i ma wifi
> ac.

To tak zrobię... tzn. spróbuję najpierw OSMC, bo skoro pi3 powinno
działać, to coś muszę robić nie tak. Może raspbian sobie nie radzi.

Może kwestia braku XVideo (nie ma XVideo, bo mam wyłączony "Experimental
desktop GL Driver; z nim próba odtworzenia filmu równała się crashowi).

> Nie mam ani jednej karty ac usb żeby sprawdzić czy moje pudełko łyka
> takową, więc nie wiem czy S905X da radę, a pewnie to zalezy tez od
> wersji androida i trzeźwości chińczyka który soft składał.

Też nie mam, chcę kupić ale z tego co czytam, z ich obsługą pod Linuksem
ogólnie jest problem. Muszę zobaczyć co mam w laptopie (nie po USB, ale
jaki chipset), bo tam działa bez zająknięcia.

Na razie po 5G mam tylko laptopa i jeden telefon. Różnica jest ogromna.
Ogólnie problemy z 2.4G zaczęły się po przeprowadzce - w domu miałem dwie
sieci poza moją i wszystko działało, w bloku mam z 15 (a na 5G tylko
jedną).

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]