Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GPU zintegrowane + dodatkowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GPU zintegrowane + dodatkowe
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Nov 2017 09:53:41 GMT
Witaj Sebastian Biały, 04 lis 2017 w
news:otiugq$hnj$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Nie wiem, obawiam sie ze nie mam narzedzia do kontrolowania co sie
> na czym liczy i moze skutek uboczny jest taki ze wybierze sie gorsza
> karta bo pierwsza na liscie. Programisci potrzebuja jeszcze z 5 lat
> zeby ogarnac petle przez urzadzenia OpenCL sadzac po tym jakie
> urzadzenie sie wybralo w przykladowych demkach.
To dziwne. Czyli o ile dany program, np. jakaś gra, nie ma możliwości
wyboru której karty używa -tak jest np. w Sketchupie - to sam nic nie
możesz zmienić. Chyba, że sprytnie używa obu.
Porównuję to do laptopów, gdzie jest panel sterowania Nvidia lub AMD w
których można wybrać, która karta obsługuje konkretny program.
Jednak ty piszesz o jakiś obliczeniach, o których nie mam pojęcia.
Na chłopski rozum możesz sprawdzić, która karta jest używana w tych
obliczeniach. Wyłączasz 1 kartę, wykonujesz jakieś liczenie, mierzysz
czas. Potem włączasz 1 i wyłączasz 2 i robisz dokładnie to samo. Na końcu
to samo przy włączonych obu.