Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GPU zintegrowane + dodatkowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GPU zintegrowane + dodatkowe
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 29 Oct 2017 22:34:24 +0100
Czy mamy już taki poziom software że taski obliczeniowe zostaną podzielone pomiędzy te dwa GPU i dodatkowo CPU?
wprost nie odpowiem. kiedyś jednak, próbowałem tak poskładac komputer, aby wewnętrzna grafika jakoś tam współpracowała z taką wtykaną w pcie. Nie wiem czy to wogóle miało prawo działać, ale jak sprawdziłem wydajność kraty PCIe w porównaniu do wewnętrznej - to było niebo a ziemia. reasumując, nawet jeśli zaprzęgniesz obydwie do obliczeń, to pomoc tej wewnętrznej może być żenująco mała.

ToMasz