Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Chlodzenie wodne - przegrzewanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Chlodzenie wodne - przegrzewanie
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sat, 28 Oct 2017 20:24:12 +0100
Mam komputer z chłodzeniem wodnym. Już od jakiegoś czasu wiatrak pracuje mi tylko w trybie 'full speed' w innych nawet nie rusza. Tymczasem dzisiaj komputer był narażony na kilka wstrząsów z powodu przeprowadzki. I po ponownym włączeniu pomimo ze wiatrak pracuje, hałasuje, to temperatura rośnie błyskawicznie i raz mi się nawet komputer sam wyłączył. Ale dla sprawdzenia położyłem komputer na boku i działa normalnie, tzn temperatura jest 28 st C. Niestety po ponownym postawieniu komputera temperatura szybko rośnie.
Co może być nie tak, co sprawdzić?

Pozdrawiam
http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html