Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp poleasingowy a zwykły zasilacz ATX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp poleasingowy a zwykły zasilacz ATX
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 11 Oct 2017 09:12:19 +0200
W dniu 2017-10-10 o 22:33, z pisze:

Dostałem zadanie kupić poleasingowego kompa ze zwykłym zasilaczem ATX.
Jest od groma tych małych kadłubków a jak się znajdzie w porządnej normalnej budzie to zasilacz ma jakieś dziwne 4+4+4+6 oddzielne wtyczki do płyty głównej. Przerzuciłem kilkanaście sztuk Della i HP u lokalnych handlarzy i lipa
Jak żyć?
Istnieją jakieś przelotki, sposoby podłączenia?
Da się takie zasilacze w normalnych cenach kupić w razie (odpukać) awarii?

Są na allegro ale cena trochę większa niż za zwykłe.

Szukaj komputerów innych firm. Na pewno normalne zasilacze widziałem
w komputerach "terra" z mini wierzą jako obudowa.

Pozdrawiam