Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki android box do TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki android box do TV
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 9 Oct 2017 19:11:11 +0200
On 10/8/2017 1:48 PM, adam wrote:
Hej,
Chcę kupić boxa do TV bo mój TV nie jest smart. Co polecacie?

Kup coś na S905X. To padlina, ale ciągle zaskakująco dobra w tej cenie. Nie przypuszczam abyś za 200zł kupił cokolwiek konkurencyjnego wydajnością i możliwościami.

Chyba najlepiej opcja z jakąś klawiaturą.

Kup klawiaturę osobno. Ostatnio trafiłem za 18zł bezprzewodową z myszką. Działa.

Może być zakup na alli.

Pełno tego S905X ale musisz uważać: na większośći, a może na wszystkich masz pelno dodatków w tym rowniez takie których nie chciałbys miec. Androidy są rootowane więc możesz instalować wszystko i producent też, wliczając w to trojany. Raczej bym na tym biznesu nie prowadził.

Ceny na allegro sa zblizone jak na ali. IMHO nie zawsze warto czekać 3tyg i dostać zabawkę w języku chińskim :/

Używam dwóch zabawet tego typu i jestem więcej niz zadowolony. Netflix działa, youtube działa, masa gier działa, emulatory działają, ethernet jest, masa dziurek usb jest. Są błędy i niedoróbki w sofcie, ale mogę przeboleć.