Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy istnieje takie urządzenie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy istnieje takie urządzenie?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 17 Sep 2017 19:10:22 +0100
RadoslawF pisze tak:

> Zastanówcie się czy dla kogoś poza wami taka opcja będzie pożyteczna.

Zastanawiam się czy jest ktoś komu 4 godz grania na pusto nie
przeszkadza. W sumie jakiś zachodni matoł z USA mógłby zadzwonić do
serwisu, że tv się wziął zepsuł bo się wyłącza sam co godzinę. Czytać
nie musi potrafić. I czy to taki wielki problem dla programistów dodać
1 godz 2 godz?

To coś jak pokrętło głosnosci w laptopie, jakrawości ekranu w tv i
wyłącznika zapisu w pendrajwie. Azjatytcy inżynierowie są na to zbyt
tępi ;) Muszą być profile, zagłebione w menu, zależne od bieżącego
źródła sygnału. Wszystko musi być trędi bo jeszcze wyglądać będzie na
staroświeckie i obciachowe.

--
Piotrek

Let me see your war face.