Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Co drugi restart zwiecha...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Co drugi restart zwiecha...
From: ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Date: Wed, 13 Sep 2017 21:24:39 +0200
Witajcie i pomóżcie weteranowi newsgrup :)

Pacjent: ok. 10-letni desktop na płycie Gigabyte'a i procku AMD. 4 GB RAMu, Win 7, dysk SSD (ostatnio wymieniany, więc to chyba nie przyczyna)

Po restarcie jest zawsze identyczny schemat: komputer pochodzi ok. 4-5 minut (po przejściu BIOS-u i załadowaniu Windowsa), następnie jest BSoD z bez wskazania przyczyny albo z przyczyną sterownika volmgr.sys lub ntfs.sys

Po tym BSoD i ponownym odpaleniu komp potrafi chodzić nieprzerwanie (nie licząc uśpienia) kilkanaście dni. Aż do kolejnego restartu.

Po restarcie, pochodzi 4-5 minut, BSoD, restart i znowu może chodzić do oporu.

Wymieniłem SSD - bez rezultatu. Sprawdziłem pamięć MemTestem+ - wszystko OK.

Najbardziej zastanawiające są te nieregularne BSoD-y - co drugi restart, ale z drugiej strony regularne, bo w 4-5 minut po uruchomieniu. Taką sytuację mam już chyba 3 miesiąc i tracę nerwy.

Co sprawdzić, jakie macie podejrzenia?

--
.B:artek.