Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sat, 2 Sep 2017 23:05:33 +0200
"t-1" napisał:

Czy ktoś zna może jakąś linię laptopów, które mają ze 2 złącza USB
z  tyłu?

Ten ma chyba trochę gniazd z tyłu:
https://restartplus.pl/dell-m4700-i7-8gb-128gb-ssd-nvidia-windows-7-professional/5

Ba, taki Precision (lub jego następca - m4800) spełniałby wszystkie moje oczekiwania z dużym naddatkiem (waga jest mi poniekąd obojętna). Ale przy tej cenie w grę wchodziłby tylko jakiś poleasingowiec (zresztą nowego i tak już się nie dostanie) - wątpliwe, czy w lepszym stanie, niż aktualnie używany laptop. Temu egzemplarzu przyglądałem się w ubiegłym tygodniu, ale ta nierówno podświetlona matryca i nordycka klawiatura wykreśliła go z kręgu zainteresowania.

JoteR