Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Przejściówka, dysk PATA do kopa va USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Przejściówka, dysk PATA do kopa va USB
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 29 Aug 2017 21:21:13 +0200
Chcę, bez dłubania w bebechach kompa, podłączyć doń napęd DVD w
standardzie PATA. Na allegro wynalazłem przejściówki, nawet niedrogie,
oto przegląd "sytuacyjny":
adapter USB na SATA ATA IDE 2,5 3,5 + LED+zasilacz
http://allegro.pl/adapter-usb-na-sata-ata-ide-2-5-3-5-led-zasilacz-i6564982888.html?reco_id=ee3fd3b5-8ce1-11e7-a20c-0287a03bd13c
29,58+2,35=31,93
  Adapter USB IDE 3,5'' 2,5'' SATA, ATA DYSK HDD LED
http://allegro.pl/adapter-usb-ide-3-5-2-5-sata-ata-dysk-hdd-led-i6913361840.html?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZTk1ZDBmOTEtOGU1ZC00YzVhLTk3ZWQtMmI0ODMyYzBjYTg4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=9ba79f01-e280-4f48-acbd-4660465776b5
 26,89+1=27,89
 Adapter USB IDE 3,5'' 2,5'' SATA, ATA DYSK HDD
http://allegro.pl/adapter-usb-ide-3-5-2-5-sata-ata-dysk-hdd-i5501716055.html?reco_id=ee3fd3b5-8ce1-11e7-a20c-0287a03bd13c
20,78+3,80=24,58
Adapter USB dysk HDD SATA ATA IDE 2.5 3.5
http://allegro.pl/adapter-usb-dysk-hdd-sata-ata-ide-2-5-3-5-sklep-fv-i6543092399.html?reco_id=ee3fd3b5-8ce1-11e7-a20c-0287a03bd13c
34,99+10=44,99
(dodatkwe informacje, może się komuś psu-da  ;)
Mam jednak wątpliwości, bo nie od dziś wiadomo, że stosowanie takich, i
podobnych przejściówek nie zapewnia "sterowności" w 100% tzn. jakieś
funkcje mogą nie działać. Czy ktoś miał jakieś gorzkie doświadczenia z
takim podłączeniem? W moim przypadku chcę via USB podpiąć do kompa napęd
DVD (ze złączem PATA) aby skorzystać z "nadruku" LightScribe na krążku
nośnika. Czy można się spodziewać, że coś nie zadziała?