Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dysk w SD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dysk w SD?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Mon, 21 Aug 2017 21:52:20 +0200
Jest jakieś rozwiązanie, które byłoby równie trwałe i prawie tak samo szybkie jak SSD, a które można by zainstalować w slocie SD? Mam laptopa, w którym nie można (i/lub jest to nieopłacalne) wymienić małego 128GB dysku. Laptop ma na szczęście slot SD.

Kiedyś w tym złączu, za czasów palmtopów, robiono różne cuda wianki(kamerki,gps-y,wifi itp),więc pomyślałem, że może gdzieś coś takiego powstało, jak SSD w SD? :)

Przy okazji - jaka jest żywotność SD? Bo że prędkość zapisu mierna, to wiem.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie