Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Alternatywa dla boxowego net playera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Alternatywa dla boxowego net playera
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 10 Aug 2017 20:28:25 +0200
On Thu, 10 Aug 2017 13:53:58 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

> Tylko nie nadziej się, miałem ten tuner (w wersji combo DVB-T + DVB-S) gdy
> tylko wypuścili na rynek (to chyba już z rok temu?) i na drugi dzień oddałem.
> Raz, że miał błędy w oprogramowaniu (Android, potrafił się zawieszać,
> oczywiście mogli poprawić firmware, poczytaj fora), dwa "4k" w nim to była
> marketoidalna bzdura - po prostu ten tuner telewizyjny rozpoznaje nadawane
> programy 4k (kompresja H-coś tam), których standardowe tunery TV nie
> rozpoznają (kilka kanałów 4k/UHD na satelicie) i tyle, a wyjście HDMI miał
> tylko FullHD (1080p/50Hz).
> [...]

Ostatecznie wycofałem się z mini PC i zamówiłem Xiaomi Mi Box 4K,
urządzenie malutkie i zgrabne, oparte o Android TV, czyli system googla do
TV (nie jest to zwykły Android). Wspiera Netflixa w 4K jako jeden z
nielicznych urządzeń. Poza tym ma pilota z mikrofonem i wspiera jeżyk
polski. Zobaczymy.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka