Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chyba kondensatory idą do nieba... :(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chyba kondensatory idą do nieba... :(
From: Tomaszek <tomaszek@tomaszek.org>
Date: Thu, 31 Aug 2017 15:25:43 +0200
Jakby co, to na A... leży taka za 100 zł + 20 za wysyłkę. Nie przepłać
więc za tą wymianę kondensatorów, zwłaszcza że wcale nie muszą być
popsute i wymiana g... da.

To też brałem pod uwagę. Oczywiście założyłem, że wymiana będzie tańsza. Na pewno pierwszeństwo ma wymiana kondziołów nad kupieniem używanej płyty. Zerknąłem na A... i za 100zł jest dostępna używana. Natomiast nowy leżak magazynowy jest za 215zł!!!! Ja tę płytę kupiłem nową za 170zł trzy lata temu...

--
t0maszek