Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 29 Aug 2017 19:03:27 +0200
Od jakiegos czasu monitor 24'' IPS 1920x1200 na stole (wzrok siadał przy
ekranie lapka na 15'' ciemnej mdłej TN 1440x1050 i wcale nie mniej na jasnej
ostrej 15'' 1600x1200, bo tu literki menu XP za małe), ale wygląda to jak
obozowisko Cyganów ;-))

Jak namierzysz sympatyczny (HDMI lub DP, USB 3.0, klawiatura podświetlana
numeryczna) poleasingowy model lapka 17'' daj znać, przymierzałem się do
1920x1200 (głownie Dell), lecz nie wiem, czy dla W7 też nie będzie za gęsto
tych pikseli.

-----