Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sun, 27 Aug 2017 22:44:12 +0200
"m4rkiz" napisał:

malo w temacie

Dlaczego? IMHO jak najbardziej na temat

ale ja sobie przykleilem poprostu najbardziej plaskiego huba usb
jakiego znalazlem na pokrywe (tasma przylepna z rzepem) przez katowa przejsciowke dobierajac odpowiednio miejsce do dlugosci
kabla tak ze jest tam w zasadzie na stale

rozwiazanie dobre dla odbiornikow myszy i podlaczanych na dlugo pendajwow, ale niekoniecznie sprawda sie dla przenosnych dyskow

O ten odbiornik się poniekąd rozchodzi - zajmuje na stałe jedno gniazdo. O ile w aktualnym laptopie mam ich 4 (w tym jedno współdzielone z e-SATA) i tyle mi zazwyczaj wystarcza, to znakomita większość nowych modeli znajdujących się w dopuszczalnym zasięgu cenowym ma ich 3, czyli praktycznie 2, a to bywa już krótko. Patent z płaskim hubem całkiem niezły, znajdowałby się tam właśnie ów odbiornik oraz podłączany byłby tam Unitek, który i tak wymaga własnego zasilania. Swoją drogą to dziwne, że producenci jeszcze nie rozwiązali problemu owych odbiorników - praktycznie każdy tego używa, więc taki odbiornik powinien być już wbudowany. Wiem, kwestia standaryzacji i wzajemnego zakłócania, a poza tym jak zwykle - kasa... Przesiadłbym się może na mysz Bluetooth, ale tu wybór jest mizerny, poza tym dotąd niejasna jest dla mnie kwestia równoczesnego używania takiej myszy i połączenia np. z telefonem. Chociaż nowy laptop byłby z Windows 10, a tu obsługa BT jest tak skandaliczna, że nadaje się w zasadzie tylko do obsługi myszy.Chociaż i to nie na pewno...

JoteR

JoteR