Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] router TP-W8960N IPv6

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] router TP-W8960N IPv6
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Wed, 23 Aug 2017 20:34:45 +0200
Mam neostradę teoretycznie 18M. Używałem do tego dostarczonego przez
Orange modemu/routera TP 8950N. Pracował nieźle z szybkościa do 14m ale
się wieszał 2-3 razy dzienie. Kupiłem więc modem TP W8951N i pracował
bardzo dobrze z protokołem IPv4 bo tylko taki obsługiwał.
Niestety podczas pamietnych burz na poczatku sierpnia spalił się. Niby
działa ale nie ma netu i nie działa nawet jako switch z gniazdkami LAN1
i LAN2.
Kupiłem wobec tego nowy modem TP W8960N i ten pracuje dobrze ale tylko w
IPv4 choc obsługuje też IPv6. Poświęciłem ładnych parę godzin i wgrałem
najnowszy soft. Potem restart z przywróceniem ustawień fabrycznych ale
nie udała mi sie osiągnąć w pełni funkcjonalności IPv6. Działa tylko
YouTube i parę zagranicznych stron. Polskie nie działaja.
Diagnostyka pokazuje, że nie działa IPv4 a podłączony jest IPv6.
Udało mi się odwzorować dokładnie te same ustawienia jak z modemu W8950
od Orange który działa w IPv6 ale nic to nie dało.
Modem działa dobrze w IPv4 i bym nie marudził ale pracuje wolniej bo
tylko z szybkością 6m.
W necie nie znalazłem rozwiązania oprócz tego, że tak jest bo przy
ustawieniu IPv6 ruch na IPV4 kierowany jest z innego hosta ale tego nie
zrozumiałem. Przecie modem od Orange działał na IPv6 jak trzeba
Dać sobie spokój czy jeszcze coś próbować??
Pozdrawiam