Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co obecnie małe i zintegrowane?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co obecnie małe i zintegrowane?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 13 Aug 2017 00:52:25 +0200
Cześć.

Kombinuje nad komputerem dla córki. Nie musi grać w ultra detalach więc nie zalezy mi na hiper karcie, ale z drugiej strony ma sobie czasem powalczyć więc fajnie jak by ciągneło nowsze gry.

Chciałbym cos możliwe małego gabarytowo z okolic itx lub mniejsze z miejscem na napęd optyczny (może być "laptopowy") i normalny dysk 3.5, (ostatecznie 2.5) + ssd (moze jakiś typu msata/M.2) i cichym chłodzeniem.

Chwile temu na rynku były dostępne AMD z serii APU ze zintegrowaną grafiką i unifikowana pamięcią. Jest sens w to wchodzić w tej chwili? AMD rzuca na rynek nowe Ryzeny z GPU i nie wiem czy warto bo podobno kiepskie. A może nie?

A jak nie to co można wybrać z maleńkich komputerów co będzie miało rozsądne parametry przy rozsadnej cenie? Karta GFX ma wspierać najnowsze DX i mieć szanse na wspieranie jeszcze przez kilka lat.
Teraz Biedronka ma w promocji (krótka promocja) małe laptopy za bodajże 399 zł.
To tylko tak na marginesie. Pewnie pracownicy już powyłapywali.

--
animka