Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Alternatywa dla boxowego net playera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Alternatywa dla boxowego net playera
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 5 Aug 2017 12:10:31 +0200
Witam,

Rozważam zakup odtwarzacza sieciowego do projektora, coś takiego jak np.
Ferguson Ariva 4K.
Ale nim to zrobię chciałbym spytać o potencjalne możliwości zbudowania
takiego playera w postaci małego PC na bazie płyty mini ITX.
Szczególnie zależy mi na wsparciu Netflixa, ponoć KODI już to potrafi.

A jeśli chodzi o hardware to proszę propozycję:
- jaki procesor (APU?) powinienem brać pod uwagę by dekodować 4K
- ile ramu powinienem wpakować
- jakiego producenta płytę brać pod uwagę (nie chcę asusa, mam do tej firmy
awersję)
- na co jeszcze warto zwrócić uwagę

--
pozdrawiam