Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jak najtaniej z wifi na kabel lan?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jak najtaniej z wifi na kabel lan?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 13 Jul 2017 12:50:41 +0200
witam
mam dostarczany internet przez wifi. Mamy 21 wiek, każdy komp ma wifi, jak niema to karta wifi kosztuje parę złotych. Ale w tej lokalizacji muszę podłączyć kamery i rejestrator (sprzęt już jest) który niema wifi. na początek użyłem starego laptopa, działa, ale mało stabilnie. niemam czasu na próby tymbardziej że problemy zdarzają się raz w tygodniu Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą intetrnet wifi a oddadzą go w kablu lan?

ToMasz