Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] włącznik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] włącznik
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 06 Jul 2017 23:02:47 +0200
W dniu 06.07.2017 o 21:33, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:
Ktoś widział gdzieś jakiś ładnie zrobiony wyłącznik do komputera?
chodzi o to, że skrzynia stoi gdzieś daleko i przydało by się coś co się
przyklei do biurka i czym można włączyć kompa... jak wiem, że se można
zrobić, chciałem coś ładnego i dobrze wykonanego...

chodzi Ci o uruchamianie sytemu, czy odcięcie zasilania?
Bo to pierwsze, można zrobić klawiaturą, albo myszą. Ewentualnie naprawdę małym pstryczkiem. to drugie - ukrytym pod blatem przedłużaczem
ToMasz