Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krytyczna temperatura i7 6700K

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krytyczna temperatura i7 6700K
From: "maloko" <maloczko__31@polpon.int.com.pl>
Date: Thu, 6 Jul 2017 12:09:32 +0200
Po minucie zaczynają nagle dosięgać 85-90 st.
Co jest nie tak?

Sprawdziłbym kontakt proca z powierzchnią radiatora.

Boje sie, że ubije proca.

Zabezpieczony powinien być , system sie powiesi a po restarcie na etapie BIOSa zapewne będzie komunikat CPU Temp Exceeded

Po prostu nie chce zeby pracował w takiej temperaturze, a wykorzystuje go do grafiki, wiec czesto puszcam procesy gdzie pełne obciazenie trwa po kilkanascie godzin.
Kontakt z chłodzeniem jest prawidłowy 3x sprawdzałem, uzywalem roznych past.
Co ciekawe po odpaleniu LinX'a temperatura przez pierwsze 80 sekund wynosi po ok.60 st. nagle po upływie tego czasu wbija niemal odrazu na 90. Po kilku minutach takiej pracy
rurki cieplne przy samym procesorze sa ledwie wyczuwalnie ciepłe.
Te płyty są znane z tego, ze wbijaja wyższe napięcie i mój proc defaulotowo ustawia się na 1.35V. Dlatego daje mu offset na -0.1V i CPU-Z podczas pracy z LinX'em pokazuje 1,28V. Teraz pytanie czy trafiłem na takiego kiepskiego proca który stockowo ma wyższe napięcie, czy jednak próbować wymieniać chłodzenie, tyle, że większego już raczej nie znajde.