Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia pełna prędkość

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia pełna prędkość
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 30 Jun 2017 19:08:29 +0200
Cześć.

Mam urządzenie dośc wymagające, analizator stanów cyfrowych. Wykorzystuje prawie całe pasmo USB2.0.

Wpinam go przez taniego HUBa i mam to pasmo obcięte o - zgaduje - jakięs 30%.

Trudno mi uwierzyć że tyle zajmuje pakowanie ramek, przypuszczam że się nie wyrabia i tyle.

Moje pytanie brzmi: czy HUB usb w jakiś opisany leganie sposób obniża pasmo czy też to tylko tanie tak mają?

PS. oczywiscie do huba poza analizatorem nic wpiete nie jest.

  • [PECET] HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia pełna prędkość, Sebastian Biały <=