Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szum na wyjściu audio laptopa przy podłączonym projektorze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szum na wyjściu audio laptopa przy podłączonym projektorze
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Tue, 6 Jun 2017 12:06:58 +0200
On 6/2/2017 10:49 AM, ikov wrote:
 Gdzie mogę szukać
przyczyny?

Jeśli to możliwe mechanicznie, odwróc wtyczkę 230V jednego z urządzeń.
Nie, nie żartuje. To może pomóc.

W innym wypadku możesz zastanowić sie nad odbiornikiem audio bluetooth
za pare zł z allegro. Oczywiście jakość dzieku BT będzie problemem, ale
niekoniecznie to usłyszysz, ja nie widzę dramatycznej utraty jakości.

Trzecia opcja to jesli laptop posiada wyjście optyczne to go użyć. Jak
nie, to kupic karte muzyczna usb z optyką. Niestey nie widze takiej od
reki w sklepach, widziałem natomiast jakieś 2 lata temu na aliexpress.

I opcja zabawna, ale czasem działa: kupic karte muzyczną za usb za 3zł.
O dziwo one mają mniejszy problem z masą niż wbudowane w komputer.

Dziękuję za sugestie, coś trzeba wykombinować bo niedawno nagle okazało się, że Dżej Dżej z Big Cyca sobie zażyczył puścić jakieś wideo w czasie prezentacji i trzeba było czuwać przy wzmacniaczu regulując siłę głosu pomiędzy wejściami mikrofonowymi a line-in.