Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.
From: jaroslaw.grzadka@gmail.com
Date: Mon, 5 Jun 2017 07:50:38 -0700 (PDT)
Brać i się nie zastanawiać temperatury nie są takie straszne ale używałem z nim
"Chłodzenie procesora Arctic Freezer Xtreme Rev. 2" temp akceptowalne było w
granicach 60 stopni.
Owszem płyty wymagają zmiany BIOS i wiekszość sprzedawców ma linki do Chińskiej
strony skąd pobrać.
Też na początku myślałem że jest jakiś haczyk. Procek sprawował się dobrze
dodatkowo miałem L2 -12 MB a to sporo - porównywalny szybkością do i5- drugiej
generacji o jakieś 10 - 15% wolniejszy od trzeciej.
Podkręcanie owszem bo poszedł na 4,00 GHz ale nie wiem czym miałbym go chłodzić
bo sięgał 80 - 90 stopni.
większość tych procków ma już naklejkę specjalną na procesorze  co nie wymaga
instalacji żadnej przejściówki ani modyfikacji płyty głównej po za BIOS-em.