Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Sun, 04 Jun 2017 11:06:49 +0200
W dniu .06.2017 o 23:33 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

W dniu 2017-06-03 o 14:14, Trefniś pisze:

(...)
 Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

 Wprowadzasz nam tutaj "kulturę" przestępców i nie wiesz?
W sieci używamy nicków - Wy pod celą nazywacie to ksywami.
Nie ma na to zgody!

Nieprawda że wprowadzam, to ty wprowadzasz. Z mojego punktu widzenia
przestępcy siedzą w celach, z punktu widzenia przestępców "pod
celą".

Zaczynasz gonić własny ogon!
Możesz sobie dziarnąć tam Ś.K.I.F.H.L.I.Z.

Skrytykowałeś cudzego NICKA, PSEUDONIM, PRZEZWISKO - co samo w sobie jest co najmniej niegrzeczne.

W zamian proponujesz wstawianie tam przestępczych przezwisk (właśnie ksyw)!

W usenecie używamy języka polskiego, nie ma tu hierarchii przestępczej!
Założyć nie założysz, pewnie nie potrafiłbyś!

Na szczęście nie tylko przestępcy znają grypserę i mamy obowiązek przestrzegać społeczeństwo przed wami, parówo.

Zawsze można trochę poznać z filmów. ale mam wrażenie że ty znasz
i używasz więcej niż trochę.  :-)
Używaj śmiało i udowadniaj kim jesteś.
 Wykazuję, że z wami przestępcami trzeba waszymi metodami.
Albo "trzymasz koparę", albo jeszcze trochę się dowiesz...

Ale to nie ja jestem przestępcą więc jak rozumiem "jeszcze trochę
się dowiem". Wątpię aby było to zgodne z tematyką grupy ale kto
takiemu przestępcy jak ty skutecznie to wytłumaczy ?

Jeśli używasz wśród wolnych ludzi grypsery, za takiego mamy prawo cię uważać!
Albo za "pretendującego", co na jedno wychodzi!

Znów grypserą, która ludziom wolnym opisywana jest właśnie po to, żeby przestępców jednoznacznie określić na podstawie słownictwa:
Pucuj się!

--
Trefniś