Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 1 May 2017 18:09:30 +0200
On 5/1/2017 5:09 PM, Akarm wrote:
Może nie widze wszystkich postów w wątku, ale ani sladu "przede
wszystkim skanera".
Spróbuj odnaleźć pierwszy post i odczytać pierwsze zdanie.

Nic tam nie ma o "przede wszystkim skanerze". Ot, ktoś sobie szuka
skanera i drukarki. Opcja typu drukarka osobno, skaner osobno bywa
lepsza i wydaje mi się w zasięgu dyskucji.

Pamietaj że branczowanie dyskusji czesto podsuwa pytającym inne, bywa że
lepsze, rozwiązania. To nie kongres PiSu żeby nie można było sugerować
innych opcji.

Dzięki za dobre chęci. Myślałem że w pierwszym poście wszystko dokładnie wyłuszczyłem aby właśnie nie krążyć :-)
Dostęp do profesjonalnego/wydajnego sprzętu mam na co dzień w pracy ;-)
Potrzebuję skanera do domu do pary z czarnobiałym laserem który już posiadam w domu. Ale że mam nowy komputer ;-) musi działać pod win 7 na nowej płycie głównej. A że sam skaner kupować jest nieekonimicznie to pomyślałem o urządzeniu wielofunkcyjnym (plujaka) do kilku wydruków w miesiącu. Ale się okazuje że po skończeniu tuszu/wyschnięciu głowicy nawet nie poskanuję to zaczyna mnie to wku... :-) Gdybym miał większe mieszkanie to postawiłbym jakiegoś starego blaszaka ze starym skanerem za grosze :-) W mordę XXI wiek i ta nowoczesna technologia z piętnem debilnego marketingu :-)