Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sprawdzony tablet - jaki ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sprawdzony tablet - jaki ?
From: kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com
Date: Sat, 20 May 2017 12:43:25 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 9 maja 2017 07:23:59 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
> Parę lat temu kupiłam tablet, który ciągle się zawieszał.
> Miał sporo możliwości, ale co z tego, skoro nie dało się
> z niego korzystać.
> Teraz chcę kupić inny i podstawową jego cechą powinno
> być niezawieszanie się oraz nieposiadanie innych denerwujących
> użytkownika cech. Dlatego pytam na grupie jaki tablet spełnia
> te podstawowe warunki.
> Chcę go używać do Internetu korzystając ze smartfona jako
> modemu przez WiFi lub BT. Ewentualnie mogłabyn korzystać
> z posiadanego modemu E173u-2  podłączanego przez USB.
> [...]

Temat bardzo fajny, szkoda, że wątek umarł tak szybko.
Też kiedyś pytałam o tablet z funkcją dzwonienia i do netu (najprostszego
przeglądania stron www), jako "telefon domowy" i przeglądarka "nalodówkowa" dla
wszystkich domowników.
Dużo propozycji (modeli) nie było - w twoim wątku tutaj padło chyba więcej niż
w moim.

Majka