Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Sprawdzony tablet - jaki ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Sprawdzony tablet - jaki ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Tue, 9 May 2017 07:24:17 +0200
Parę lat temu kupiłam tablet, który ciągle się zawieszał.
Miał sporo możliwości, ale co z tego, skoro nie dało się
z niego korzystać.
Teraz chcę kupić inny i podstawową jego cechą powinno
być niezawieszanie się oraz nieposiadanie innych denerwujących
użytkownika cech. Dlatego pytam na grupie jaki tablet spełnia
te podstawowe warunki.
Chcę go używać do Internetu korzystając ze smartfona jako
modemu przez WiFi lub BT. Ewentualnie mogłabyn korzystać
z posiadanego modemu E173u-2  podłączanego przez USB.
Ponadto często korzystam z Office'a oraz chcę móc na nim
czytać książki..Możliwość oglądania filmów też by się przydała.

Co warto kupić? Ewentualnie czego zdecydowanie nie warto
kupować? Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
EZ

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com