Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pomysł na backup

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pomysł na backup
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Mon, 24 Apr 2017 14:17:16 +0200
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:odko51$rre$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2017-04-24 o 08:05, Marcin G. pisze:

To jest dobre rozwiązanie.
Kiedyś próbowałem przegrać trochę plików z płyty DVD na dysk. Prędkość
przegrywania to była jakaś katastrofa. Po dwóch godzinach dałem sobie
spokój i zrobiłem ISO na dysku. Z ISO za pomocą VirtualDVD lub czegoś
podobnego poszło bez porównania szybciej.

A teraz jak coś ci tę płytkę zarysuje i zamiast stracić jednego pliku
stracisz jeden obraz ISO to zmienisz zdanie.

Gdzie napisałem, że trzymam ISO? ISO zrobiłem tylko po to żeby w rozsądnym czasie skopiować te pliki na dysk twardy.

Pozdrawiam,
Marcin G.