Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwna mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwna mysz
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 10 Apr 2017 15:16:51 +0200
Dnia Sun, 9 Apr 2017 20:05:55 +0200, niepełnosprawny intelektualnie
'POPIS/EU napisał(a):

> uszkodzona, może wielu nie miałem, ale nigdy nie widziałem myszki której
> nie da się wybudzić przyciskiem...

Oddałem do sklepu A4tech, wziąłem nastepną, Tracera. Zadowolony, bo
trzecia z kolei mysz z Carrefoura musi działać (pierwsza, Vakoss, w
ogóle nie działała :). Poruszałem, poklikałem i jest OK. No to zostawiam
na kilka minut. Ponownie ruszam i kilkam czym popadnie i nic :) Nie
działa. Po dłuższej chwili ustalam że albo wyłacz-włącz albo stuknij o
blat stołu. Czy ja mam pecha i muszę kupić czwartą mysz czy ostatnio
robą tylko myszy co się wybudzają z uśpienia jak nimi stuknąć? :)
--
Jacek
I hate haters.