Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Mon, 03 Apr 2017 22:28:21 +0200
Po głębokim namyśle PiteR napisał w Sunday 02 of April 2017 23:26:

> Umoźliwia ale mam w rzyci takie kwiaty.

        Ale jakie kwiaty? Każdy kanał (i audio i wideo) wprowadza swoje
opóźnienia - w tym wypadku całkowicie niezależne od drugiego kanału.
Dlaczego więc oczekujesz, że wieża sama się zsynchronizuje z wideo - i
to jeszcze przy kombinowaniu sprzętu i oprogramowania od kilku
niezależnych firm. No i jak ma to zrobić - telepatycznie?

        Oczywiście, można się obrażać na rzeczywistość, ale szybki
gugiel pokazał, że problem jest znany i chyba dość powszechny.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.