Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 3 komputery do wyboru - który wybrać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 3 komputery do wyboru - który wybrać?
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Tue, 25 Apr 2017 07:57:52 -0700 (PDT)
W dniu 22 kwietnia 2017 13:15:57 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> W zasadzie najbardziej zależy mi na dobrym czasie kompresji do mp4 (czyli
> szybkość procesora to 75% wagi).

A ja zaproponowałbym inne - lepsze i tańsze - rozwiązanie: HP Z200 Intel Xeon
X3470.

http://allegro.pl/hp-z200-intel-xeon-x3470-2-93-4-160-win7-i6701973125.html#

Jednak co 8 wątków, to nie 4. Dodatkowo karta NVidia Quadro NVS 300 pozwoli na
rozszerzenie sfery zainteresowań na CAD, dwa wolne gniazda pamięci umożliwią
łatwe powiększenie RAM'u, a nalepka Win7pro COA, według jednych nic nie warta,
według zdania innych pozwoli cieszyć się legalnym Windows, a nawet zdaje się
umożliwić zamianę na W10. W razie czego podobno dobry adwokat po kilku
miesiącach bojów w sądzie potrafi skutecznie wybronić od zakusów MS, BSA, PRO,
agencji Hetman, kancelarii prawnej Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak i tym
podobnych. Jak można kupić coś lepszego, to po co przepłacać za gorsze?