Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wifi MiniPCI N

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wifi MiniPCI N
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 16 Apr 2017 11:53:47 +0200
Cześć.

Czy widział ktokolwiek karte MiniPCI (nie express) pracującą w standardzie n i posiadająca co najmniej dwie anteny (no dobra, ostatecznie jedną)?

Allegro zalane jest kartami bg. Większośc sprzedawców nie wie co sprzedaje. Przepisałem kilkanascie typów do google, ale jak na razie nie trafiłem na n.

a) może nie ma?
b) a może ktoś wie jakiego symbolu szukać?

Staram się zrobił upgrade starego urządznia z portem MiniPCI i inne rozwiązania nie wchodza w grę.

I niestety szukam takiej która nie dość że dziala z linuxem, to jeszcze ma możliwośc postawienia AP :D

PS. Trafilem na przelotkę MiniPCI->MiniPCIe. Z ciekawości: czy to jest uniwersalne czy dedykowane?