Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 03 Apr 2017 22:53:18 +0100
Jan Stożek pisze tak:

>      Ale jakie kwiaty? Każdy kanał (i audio i wideo) wprowadza
>      swoje
> opóźnienia - w tym wypadku całkowicie niezależne od drugiego
> kanału.

Ale jakie opóźnienia? Co mnie obchodzą opóźnienia? Obraz pojawia się na
ekranie laptopa a dzwięk na wyjściu line out laptopa.

To ja sobie podłączę do laptopa zwykły transmiter FM i będę miał dzwięk
w głośnikach natychmiast.

Zawsze uważałem i uważam, że blutooth to kłopotliwe gówno
powiązane z jeszcze większym mega gównem blusoleil.

Na tym zakończę testy tej technologii.

--
Piotrek

Let me see your war face.