Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy DVI (Dual-Link) przyjmie sygnal analogowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy DVI (Dual-Link) przyjmie sygnal analogowy?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 3 Apr 2017 21:44:53 +0200
Jednak tak, odniosłem się do "DVI Dual Link to nadal złącze cyfrowe" co
nie jest prawdą. skrót DVI nie mówi czy to jest DVI-I czy DVI-D, czy DVI-A.
Poprawnie powinno być napisane "DVI-D Dual Link" lub "DVI-I Dual Link"
https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface

zdrówko

Dobrze, źle się wyraziłem, mi chodziło o to, że bycie dual linkiem nie oznacza dodania "analogowości". Przy okazji nazewnictwa, określenie DVI-A jest trochę absurdalne - Digital Visual Interface analog only. Ciekaw jestem, czy w praktyce takie gniazdo było gdzieś stosowane.