Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dxva - detekcja zajetosci GPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dxva - detekcja zajetosci GPU
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 26 Mar 2017 16:05:58 +0200
Adam w news:ob7v8s$h4m$1@usenet.news.interia.pl
[..................]
http://i.imgur.com/ZDIl4bL.png
http://i.imgur.com/UJrOYls.png
-  no dobra, a kto podpowie inna metode...
A, znaczy nie masz karty graficznej, korzystasz z procesora.

mam -> integra (powiedzmy - specyficzna grafika). I co z tego? :)
(btw: klasyczna graf - nvidia dedyk. jest "schowana" - bo xp)

W moim starym ale jarym ;) laptoku:
http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/789.png
http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/qdx.png
Zauważ, że w moim przypadku w prawym górnym rogu formatki, na prawo od ikonki aparatu foto, jest jeszcze druga ikonka: settings, definiująca wyświetlanie wykresów.

tez mam klawisz "settings", ale brak mu ikony --> http://i.imgur.com/dAfoYkJ.png
i settings tak wyglada -> http://i.imgur.com/0oIDYzD.png

jesli juz czegos faktycznie brak u mnie, a jest z tych waznych detekcji, to brak "memory *size* "; melduje tylko o tym, ze DDR3.

Próbowałeś uruchomić GPU-Z na podwyższonych uprawnieniach?

tzn.? (bo nie o adminie przeciez piszesz..., to jest)