Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 24 Mar 2017 22:16:45 +0100
W dniu 2017-03-22 o 10:41, JaNus pisze:
W dniu 2017-03-21 o 16:20, Grzegorz pisze:

a mógłbyć podać modele tych słuchawek ??

Nie znalazłem pudełek, więc zerknąłem na Allegro, i podobne jak te moje
kabelkowe są tu:
http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bezprzewodowe-mp3-radio-fm-i6476895206.html?reco_id=3c5c1ea3-0ee1-11e7-ba77-027d0b99d793&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product

Uwaga! gdybyś chciał takie kupować, to one BT *nie* mają! No i są w nich
jeszcze inne "zalety"  ;-)  Ale co można chcieć, za 16 zeta?

Zaś co do bluetooth'owych to straciłem cierpliwość, bo jest tego ilość
zaiste imponująca: 840... stron! Otwórz sobie, i poszukaj:
https://allegro.pl/listing?string=s%C5%82uchawki%20bluetooth&bmatch=s0-ele-1-4-0320

Jeżeli przymierzasz się do kupna, to daj znać, sypnę wtedy garścią
bezwartościowych porad  ;-)

Mnie by takie interesowały, tylko one sa takie toporne. Jak na koński łeb.
http://allegro.pl/sluchawki-bezprzewodowe-bluetooth-radio-fm-mp3-sd-i6667248778.html

--
animka