Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stare płyty 386, 486, pentium

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stare płyty 386, 486, pentium
From: mahe <maheBEZTEGO@gazeta.pl>
Date: Sat, 18 Mar 2017 00:50:26 +0100
W dniu 2017-03-17 o 17:00, Irokez pisze:

Wsadzałem do 6P takie moduły, Nie zauważyłem jakiegoś
przyspieszenia.Tylko strasznie długo po włączeniu za to myślała. W końcu
zostawiłem jej moduł 8MB.

Mam aktualnie 6MB

Drukując w PDF i tak drukarka koszmarnie wolno myśli nad każdą stroną.
Trzeba było włączyć druk jako bitmapę a nie PS.

o... właśnie mi się podobnie dzieje, tzn. myśli długo (to pal licho jeszcze) ale dodatkowo czasem przy większym dokumencie wywala błąd czyli na kartce drukuje komunikat "This job requires more memory..."

Do czego te rozszerzenie pamięci na obecną chwilę się przyda?

Myślałem, że rozwiążę problem z pamięcią, ale może lepiej i taniej rozejrzeć się za nowszym modelem.

Dzięki za wskazówki.

--
mahe