Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Trywialne pytanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Trywialne pytanie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 11 Mar 2017 13:29:27 +0100
Dnia Sat, 11 Mar 2017 12:37:26 +0100 (GMT+01:00),
=?ISO-8859-2?Q?Malkontent__ napisał(a):

> , to w
>  sprawach sprzętowych jestem dość nieporadny. Miałem w życiu
>  raptem cztery komputery i wszystkie były składane przez w miarę
>  kumatych ludzi.

Nie wpadaj w panikę. Składanie komputera polega na wetknięciu właściwych
wtyczek we właściwe gniazda. Można to zrobić nawet na stole, bez
obudowy, prościzna. Oraz na przykręceniu paru śrubek. Dasz radę, spoko,
o ile tylko umiesz trzymać śrubokręt :) Za to masz oprócz takiego kompa
jaki chciałeś, jeszcze tonę satysfakcji :)
--
Jacek
I hate haters.