Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wyciszyc wentylator?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wyciszyc wentylator?
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Sun, 5 Mar 2017 10:20:12 -0000 (UTC)
Dnia 05.03.2017 Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Oczywiście że są, tylko niekoniecznie spełniają założenia jakie np. ja
> zakładam względem takiego "routera". Np. mój dodatkowo przelicza filmy
> (DV->H264), robi za server SDR, robi za NAS, robi za maszynę do
> szybkieko testowania kompilacji, zbiera wyniki pomiarów z domu, pracuje
> jako serwer www, pracuje jako serwer openvpn itd itp a i zapomniałem:
> robi NATa. OpenWRT i podobne okrojone dystrybujce nadają się do tego
> tylko częściowo. Troche szkoda marnowac potencjał takiego routerka tylko
> do robienia NATu.

> [...]

Szczerze, to wolę aby robił jedną rzecz ale dobrze.
Choćby obsługiwał świetny, szybki, bezpieczny tunel jak - WireGuard.
Z wsparciem dla curve25519, ChaCha20, Poly1305.
https://www.wireguard.io/

Te wspomniane inne zastosowanie wcale nie są wykluczone pod lede. To
normalny Linux, tyle że wykorzystuje inną bibliotekę podstawową C -
musl.