Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>
Date: Thu, 30 Mar 2017 13:33:03 +0200
Hello Roman,

Thursday, March 30, 2017, 10:00:33 AM, you wrote:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_gumowej_kaczuszki

23 sierpnia 1989 roku, pierwszy raz policzone płace dla 4500 ludzi i
wyszły bzdury. Wydrukowałem jakieś 5 metrów listingu procedury
odpowiedzialnej za liczenie, rozłożyłem na podłodze i tłumaczyłem
(śledząc listing) mojej szefowej, jak to działa. Znalazłem błąd tylko
i wyłącznie dzięki tej metodzie. Godzinę później poprawne listy płac
były wygenerowane.

--
Best regards,
 RoMan