Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Wed, 15 Mar 2017 07:42:15 +0100
Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oa6a4c$23g$1@node2.news.atman.pl...

Tak z ciekawości napisz później, jak dekoder nazywa nagrane pliki (Fergusona Arivę, co wszystko jak leci nazywał bez wyjątku 000.ts, za karę wywaliłem - weź się połap po kilku miesiącach albo ręcznie rzeźbij
kilkaset tytułów na serwerze).

Ferguson Ariva T65 nazywa pliki w następujący sposób:
- na początku jest nazwa kanału, z którego dokonano nagrania (np. TVN),
- następnie data nagrania w formacie miesiąc dzień rok,
- następnie godzina i minuta rozpoczęcia nagrania.

W sumie nie wiem w czym problem żeby użyć nazwy nagrywanego programu pobranej z EPG, skoro da się pobrać nazwę kanału.

Pozdrawiam,
Marcin G.