Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wyciszyc wentylator?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wyciszyc wentylator?
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Sun, 5 Mar 2017 12:41:53 -0000 (UTC)
Dnia 05.03.2017 Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Nie mam doswiadczenia z musl, ale to akurat może być przeszkodą. Choć
> bardziej obawiałbym się braku podstawowych biblitek które twórcy
> dystrybucji uznali za nieważne do routowania. OpenWRT mimo że mógl robić
> wiele, to transkodować filmów nie z powodu braku libavcodec i wymagał
> straszliwej rzeźby aby to obejść.

Może twórcy OpenWRT doszli do wniosku że domowe routery z MIPS 400MHz
słabo nadają się do transkodowania (może coś wielkości znaczka pocztowego).
Choć dawny projekt był oparty o uclibc (defacto bardzo, bardzo starą
wersję glibc), nie sądzę aby to stanowiło główną przeszkodę.

Jak jest dokładnie w LEDE nie wiem, inne projekty oparte o musl libc bez
problemu oferują takie podstawowe biblioteki bez żadnych specjalnych
łat.
Sabotage
https://raw.githubusercontent.com/sabotage-linux/sabotage/master/pkg/ffmpeg
Alpine