Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] LiveCD vs pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] LiveCD vs pendrive
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Sat, 18 Feb 2017 11:17:56 +0100
Czy jest jakaś różnica w obrazach systemów live między cd a pendrive? Sytuacja wygląda tak- pobrałem obraz Fedora 25live i wypaliłem na płycie DVD. Mimo prób odpalenia na dwu komputerach Fedora nie startuje, na ekranie startowym przewija się tylko cały katalog błędów. Nawet się trudno zorientować czego dotyczą. Jako że w instrukcji odpalania Fedory live jest tylko wzmianka o bootowalnym pendrivie mam pytanie, czy można nagrać obraz live Linuksa przeznaczony dla pen drajwów na płytę cd i czy tak nagrany system będzie zdatny do użytku, albo chociaż czy powinien wystartować?