Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam i

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 18 Feb 2017 08:31:47 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Irokez naskrobał(a):

> Witam
>
> O taki problemik.
> Tak to jest jak się kupuje zestaw przez neta :(
>
> Kupiłem ASRock B150M HDS, ma BIOS 1.20.
> A dopiero 7.10 wspiera G4560 którego tam sadziłem
>
> Da się uaktualnić BIOS jakoś nagrywając plik na pendryla?
> Nie uśmiecha mi się kupować extra innego procesora tylko po to aby
> zrobić aktualizację.

Jeśli masz plik BIOS-u z obsługą interesującego cie procka a kość BIOS-u da
radę wyjąć to nic nie stoi na przeszkodzie by taki upgrade zrobić. Znajdź
tylko kogoś z programatorem EEPROM i po kłopocie. Jesli kość sie nie
wyciąga no to poszukaj kogos dysponującego prockiem który jest obsługiwany
przez aktualny BIOS. Innego wyjścia nie ma.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych