Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Fri, 17 Feb 2017 22:28:39 +0100
Mam nieużywane stary komputer z płytą LGA775. Zastanawiam się, czy go nie zmodernizować nieco. Na znanym portalu aukcyjnym w miarę wydajny procesor LGA775, czyli Core 2 Quad Q9650 kosztuje ok. 350 zł, natomiast przystosowany do tej podstawki Xeon X5450 - 120 - 140 zł, Xeon X5450 - 170 zł.
1. Gdzie jest haczyk?

Nie każda płyta desktopowa rozpozna XEONA a co za tym idzie nie będzie to działać.

Tak naprawdę są to podstawki 771 i wymagają moda na płycie głównej
http://overclock.pl/forum/threads/10782-771-775-mod-czyli-Xeon-zamiast-Core-2-Quad

To powoduje ze cena jest taka niska.

Co do VT-d to nie wiem - a z ciekawości co będziesz chciał ćwiczyć ze o to pytasz ?

BUNIEK