Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] certyfikat utracił ważność...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] certyfikat utracił ważność...
From: sczygiel@gmail.com
Date: Mon, 13 Feb 2017 00:08:14 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 12 lutego 2017 21:57:52 UTC+1 użytkownik w systemie siła
'PO/EU napisał:
> kurcze Nikt nie pomoże?
> przeinstalowałem od nowa system i dalej to samo!
>
> czy Ktoś wie skąd te problemy z certyfikatami?

Sprawdz czy twoj antywirus nie wystawia tego certyfikatu, mozliwe ze miales zla
date jak go instalowales i wystawil sie na rok 1977 i dzis juz jest nieaktualny.

Poszperaj w przeglądarce co to za certyfikat (tam bedzie jego nazwa) i jak
jakis avast czy kasperski tam będzie widoczny to trzeba go utworzyć ponownie w
antywirusie.