Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jak odzyskać dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jak odzyskać dysk?
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 12 Feb 2017 21:09:43 +0100
Wyjąłem HDD z komputera i podłączyłem do TV jako nagrywarkę. Oczywiście HDD sformatowany przez TV. Do komputera zainstalowałem nowy większy dysk. Skopiowałem na niego backupy ale niestety nie przeniosłem lokalizacji backupów dysków za pomocą Norton Ghost na nowy dysk. Backupy są skopiowane ale Norton ich nie widzi bo dla niego one przy trzech dyskach wylądowały na I a nie na G jak było przy dwóch dyskach. Potrzebuję poprzedni HDD by on znowu był jako I i może wtedy przeniosę lokalizację na G. Niestety. Próba założenia partycji przez AOMEI Partition Assistant daje komunikat: "Niestety, obecna operacja została anulowana!
Kod informacji: 6
Opis: Tablica partycji na dysku zostało zaktualizowane z niepowodzeniem, ponieważ inne programy zablokowały tablicę partycji, zamknij inne programy i spróbuj ponownie.

What does the Information Code mean? Please refer to: http://www.disk-partition.com/help/errorcode.html "

Jak odzyskać HDD?

neelix